Registre d’entrada i sortida

Registre de documents a l'Ajuntament

El Registre General és l’instrument que l’actual marc regulador estableix com a sistema de control de qualsevol document rebut o presentat a l’Ajuntament de Viladecans, a més de servir per a deixar constància dels documents oficials dirigits a altres organismes o als particulars.

El registre ens permet donar fe de les comunicacions produïdes i/o rebudes per l’Ajuntament de Viladecans per tal de preservar els drets de la ciutadania i la mateixa Administració.

A Viladecans ja tenim en marxa el Registre Interadministratiu i, per tant, pots fer un registre per a qualsevol administració pública de l'Estat Espanyol des de Viladecans Informació.

Canals de comunicació amb l’Ajuntament

El Registre electrònic (via internet) funciona els 365 dies l’any, les 24 hores diàries, tot i que, a l’efecte dels terminis, la recepció dels documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent. La data i hora oficials que regeixen el Registre són les establertes per la seu electrònica de l’Ajuntament. Totes les sol·licituds, escrits o comunicacions relatius a tràmits i procediments que permeten la tramitació en línia al catàleg municipal deixen constància al Registre electrònic.

Per poder fer tràmits electrònicament amb l’Ajuntament de Viladecans necessitaràs disposar dels corresponents certificats digitals. Un cop enviada la sol·licitud el Registre emet, de manera automàtica, un justificant de recepció on queda constància de la data i hora de presentació, la documentació adjuntada i la sol·licitud formulada.

El Registre electrònic està regulat per la Resolució de creació del registre electrònic de l’Ajuntament de Viladecans i aprovació de la seva instrucció de gestió, del 20 de desembre de 2012.

El Registre General de l’Ajuntament de Viladecans està situat a l’oficina d’atenció a la ciutadania Viladecans Informació. Aquesta oficina rep les comunicacions formulades a l’Ajuntament, tant les rebudes via correu postal com les presentades de manera presencial per qualsevol persona física o jurídica. Per fer aquest tràmit de forma presencial cal demanar cita prèvia. En les sol·licituds formulades presencialment, es lliurarà un justificant de recepció amb constància de la data i hora de presentació, la documentació adjuntada i la sol·licitud formulada.

Demanar cita prèvia

Viladecans Informació

Plaça d'Europa, 7
08840 Viladecans

Atenció presencial preferentment amb cita prèvia.

Horari: 
De dilluns a dijous de 9 a 14:15 h i divendres de 9 a 14 h. Dimarts i dijous també de 16:15 a 18 h. Juliol, agost i setembre només matins.
Telèfon: 
936 351 800

Ets una empresa, un professional, un emprenedor o un autònom? Per realitzar tramitacions relacionades amb la teva activitat empresarial de manera presencial t’has d’adreçar a l’oficina de Viladecans Atenció a les Empreses.

Viladecans Atenció a les Empreses

Al centre Can Calderon,

Carrer Andorra, 64
08840 Viladecans

Per a ser atès de manera presencial, cal demanar cita prèvia

Horari: 
De dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h, i dimarts i dijous, de 16.00 a 18.00 h (excepte juliol, agost i setembre)
Telèfon: 
936 352 996
Comparteix
Opina