Descripció
És objecte d’aquesta convocatòria la selecció de 2 persones amb discapacitat intel·lectual per dur a terme la seva contractació temporal per part de l’Ajuntament de Viladecans durant 1 any a mitja jornada. Aquest projecte es porta a terme amb el suport de l’Area metropolitana en el marc del Pla de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023 i la col·laboració de la Fundació Caviga i els ajuntaments de Gavà i Castelldefels.
Perfils professionals:
- 2 Auxiliars d’informació/Auxiliars Conserges amb discapacitat intel.lectual
Requisits
- Estar inscrit/a al SOC com a demandant d’ocupació no ocupat/da (DONO).
- Disposar d’un Certificat de discapacitat de tipus intel·lectual i/o del desenvolupament amb un grau reconegut igual o superior al 33%.
- Estar en possessió del Certificat d’escolaritat o equivalent.
- Es prioritzarà la participació en el Projecte de persones que no hagin treballat amb anterioritat i que sigui la seva primera experiència laboral.
- Que compleixen tots els requisits legals per a poder formalitzar un contracte de treball.
- No haver estat contractada dins del marc de Programes públics d’ocupació, durant els darrers 24 mesos, comptats a partir de la data d’aprovació de la present convocatòria. Es computaran exclusivament els contractes d’una durada mínima de 6 mesos.
- No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents a la categoria que s'opta.
- Acceptar l’assistència a formacions i accions d’acompanyament a la inserció durant el període de contractació, proposades pel Servei de Formació i Ocupació de l'Ajuntament.
Terminis i presentació de sol·licitud
Les persones interessades en participar podran consultar les bases reguladores d´aquesta convocatòria al següent enllaç:
El termini de presentació serà de 10 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació a la seu electrònica del 15/11/2022 al 24/11/2022 ( ambdós inclosos)
• A través de la seu electrònica de Viladecans amb Instància genèrica indicant “Plans d’Ocupacio Inclusius de l’AMB”, i adjuntant el model de Sol·licitud , la Relació de Mèrits i la documentació personal bàsica detallada al punt 4.1. d’aquests bases.
• Des del Centre de Promoció Econòmica i Serveis a les Empreses Can Calderon es donarà suport per realitzar la instància genèrica. Es necessari trucar al telèfon 93 635 18 04 de 9 a 14h i preguntar pels Plans Locals d´Ocupació Inclusius AMB.
• Per qualsevol de les formes establertes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques. Les persones aspirants que no presentin la documentació al Registre General de l’Ajuntament i escollin com a forma de presentació de la instància qualsevol de les formes establertes a la Llei 39/2015, hauran de comunicar aquest fet, al Servei d’Ocupació, enviant còpia de la instància presentada a l’adreça de correu electrònic [email protected], com a molt tard el dia següent del termini de presentació d’instàncies.