Nivell educatiu
Descripció
La Llibreria Els nou rals us proposa descobrir llibre d'en Javier Sobrino, Un secret del Bosc, a través d'un l'espectacle de titelles del mateix nom, muntat especialment per nadons fins a nens de 4 anys.
Presentem el conte “Un Secret del Bosc”, de Javier Sobrino, una entranyable història d’amor en la que les diferències no són cap impediment. Els personatges, tots animalets del bosc, connecten de seguida amb els més petits, perquè aquest conte utilitza un llenguatge universal; el de l’afecte, parlant als infants de l’amor i de com assumir els sentiments.
SINOPSI: D’ençà que el va conèixer, l’Esquiroleta no se’l podia treure del cap. Quan pensava en ell, se li ennuvolava la vista, li marxava la veu, l’estómac se li posava com una pedra… i és que, l’Esquiroleta s’havia enamorat! El seu secret va recórrer tots els racons del bosc. Molts pensaven que era una bogeria…
Cada sessió consta d’un espectacle (Narració d’un conte utilitzant algun suport visual: kamishibai, titelles, etc) de 15 o 30 minuts i pot combinar la narració del conte amb una activitat complementària relacionada amb el conte que els infants acaben d’escoltar: manualitat, dibuix, re-escenificació de la història, creació d’un conte en grup…
Cost: 7€ per persona (mínim 18 persones)
* Activitats complementaries:
a) Dibuix dels personatges
b) Pica-soques ( a partir de 4 anys)
Els infants construiran la seva pròpia joguina, un pica-soques de cartolina amb moviment.
Objectius
Els beneficis de la narració oral son múltiples; a part de fomentar en els infants el gust pels llibres i la lectura, els contes ens ajuden a:
- Apreciar la bellesa i la màgia que ens envolta.
- Estimular la imaginació, la creativitat i l’esperit crític.
- Compartir valors i ampliar horitzons, apropant-nos a altres cultures i maneres d’entendre el món.
- Enriquir el desenvolupament verbal i la comunicació.
Cada sessió consta d’un espectacle (Narració d’un conte utilitzant algun suport visual: kamishibai, titelles, etc) de 15 o 30 minuts i pot combinar la narració del conte amb una activitat complementària relacionada amb el conte que els infants acaben d’escoltar: manualitat, dibuix, re-escenificació de la història, creació d’un conte en grup…