L’Associació de Veïns de Can Guardiola ja té logo!

“Necessitàvem una imatge de marca, i en aquest context, vam pensar que els nens i nenes del barri ens podien ajudar”. Amb aquest pensament l’Associació de Veïns de Can Guardiola va començar la cerca d’un logo que representés a la ciutadania. Clara Malta Rey, de l'Escola Marta Mata de 6è C, va plasmar a la perfecció les necessitats del disseny.

Segons les paraules de Clara Malta, va voler inspirar-se en el dia a dia del barri: “M’agrada on visc i abans vivia en el bloc de pisos que he dibuixat. A més, les muntanyes que hi ha darrere del dibuix em donen calma”. En aquest sentit, Malta gaudeix pintant i ja s’ha presentat a concursos d’aquesta temàtica i va expressar que quan es va assabentar que havia guanyat, "es va alegrar molt i no s’ho acabava de creure". 

Respecte al procés pel qual finalment, s’ha escollit el logo guanyador, l’Associació de Veïns de Can Guardiola va fer palesa que “Vam explicar als nens al Consell Escolar el nostre objectiu i la presentació de tot el que volíem transmetre. I hem de dir que els nens i nenes que han participat, que han sigut tots, ho han plasmat molt bé”. En aquest context, els delegats van portar la proposta de treball a cada un dels cursos, que l’han treballat internament: ”Al final, volíem que fossin els mateixos nens i nenes que poguessin decidir quin era el logo adient. I el resultat no ha pogut ser millor”.

Per altra banda, l’Associació va ressaltar el fet que no volien que fos una competició, ja que: “Tots els nens han participat igual i es mereixen el mateix reconeixement, tant si ha sortit el seu logo com si no”.

Hi han hagut altres temàtiques recurrents a l’hora de fer el disseny, com el Parc de Can Guardiola, on el tobogan ha sigut un punt recurrent d’inspiració.

Els membres del Consell d’Infants Iker Romero García, Daniela Belmonte Romero i Lia Raçoes Mumany també es van mostrar satisfets de com havia estat el procés, ja que es va deixar plena llibertat als nens per decidir i deixar volar la imaginació.