PECT InnoDelta: Visita d'alumnes de secundària a l'empresa ARNAU Shirtmaker

18 i 25 de maig
Els dies 18 i 25 de maig l'alumnat de segon d'ESO de l'institut Josefina Castellví han visitat les instal·lacions de l'empresa tèxtil  ARNAU Shirtmaker, dedicada a la producció de camises d'alta qualitat i ubicada en el polígon industrial Centre de Viladecans.
 
Aquesta visita s'emmarca dins del projecte PECT Innodelta, que té entre els seus objectius la promoció del coneixement tecnològic en els instituts i centres de formació del municipi. La finalitat d'aquestes visites ha estat compartir amb els alumnes la importància de la sostenibilitat en la indústria i els seus processos productius, i fer-los conscients de les oportunitats que aquest teixit industrial els oferirà en un futur immediat.
 
Així expliquen la visita a l'empresa els responsables docents de l'institut: 
 
"En José Garcia, tècnic industrial del Living Lab, ens va proposar la visita una vegada el centre li va demanar ajuda per trobar una empresa que s'adaptés a les nostres necessitats.Aprofitant que aquesta última unitat de la matèria de Tecnologia del curs s'estan aprenent els continguts de processos industrials i màrqueting, l'alumnat ha tingut l'oportunitat de veure l'elaboració d'aquest procés gràcies a l'explicació de primera mà dels Joan Arnau pare i fill, tercera i quarta generació d'un negoci que s'ha hagut d'anar transformant per adaptar-se als nous temps. A la visita hem vist els processos de producció des de la tela en rotlles fins a l'empaquetatge de les camises passant pel funcionament com també la part de vendes i màrqueting. Hem d'agrair en especial a l'empresa ARNAU per l'acolliment a la seva fàbrica i d'en JoanArnau pare per fer-nos de guia i també per la qualitat de la seva explicació plena d'experiència després d'una vida al capdavant del negoci familiar"
 
El PECT InnoDelta és un programa cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu d'inversió en creixement i ocupació.