Solució Kit digital: el comerç electrònic

L’empresa digitalitzadora STP PROJECTS, que ha intervingut en el Cicle de webinars el kit digital en 18 minuts, ens ha parlat d’una de les solucions més demandades dins del paquet de solucions de Kit Digital: EL COMERÇ ELECTRÒNIC.

Ens aquests 18’ STP PROJECTS ha pogut sintetitzar de forma molt clara i concreta els punts més importants sobre l’e-Commerce, que resulten d’interès per aquelles empreses que estan a punt de donar el pas en aquesta implementació. Punts dels quals us fem un resum:

Què és l'e-Commerce?

És un model de negoci enfocat a generar vendes de productes i/o serveis mitjançant internet.

  • Obertura 24h durant els 365 dies de l'any.
  • Tu marques les fronteres i decideixes a quin públic arribar.
  • Accés a més clients, ja que el radi d’acció s’amplia.

Què ha de tenir en compte un e-Commerce per a trobar l’èxit?

  • Ha d’oferir un producte, o bé un servei, que disposi d’una bona relació de qualitat i preu.
  • S’ha de fer un estudi de mercat i donar molta importància a l’anàlisi de la competència on-line.
  • La imatge corporativa ha de ser potent, moderna, viva i que generi pertinença de marca.
  • El contingut audiovisual ha de ser professional, amb imatges nítides i a ser possible visions 360º.
  • Ha de tenir una estratègia de màrqueting. En aquesta estratègia, el canal online i l’offline (si n’hi ha) han d’anar de la mà.
  • Tot el món digital està viu, és per això que s’ha de ser constant per a aconseguir i mantenir un bon posicionament. Això es fa amb promocions, notícies, opinions, actualització d’articles, etc...

Quin contingut ha de tenir un e-Commerce?

  • Textos

Aquests han de seduir a l’usuari per incentivar la compra, amb una redacció clara, concreta i concisa. A la vegada que han de generar proximitat, fent ús del llenguatge habitual del visitant de l’e-Commerce. També és molt important que aquests textos estiguin optimitzats per obtenir un bon SEO.

  • Disseny i imatge corporativa

La imatge corporativa ha d’estar alineada amb l’e-Commerce. Aquesta imatge ha de transmetre allò que volem que percebi el client. S’ha d’identificar de forma molt ràpida allò que ofereix la companyia.

  • Material audiovisual

El que més ven és allò que és “real”. Els productes s’han de veure de forma molt clara i evitar fer ús d’imatges extretes d’internet. L’usuari, amb la imatge, ha d’aconseguir una sensació de confiança de que allò que compri serà el que està visualitzant. És important que les imatges segueixin un mateix patró amb el màxim de detalls possibles.

  • Experiència d'usuari

És important que tinguem un espai en que es puguin veure les opinions i comentaris d’altres compradors. Aconseguir i completar la tasca de que aquests valorin tant el producte com el procés de venda farà que es generi confiança i, com a retorn, mes vendes.

Quina solució d’e-Commerce ens requereix KitDigital?

STP PROJECTS fa solucions a mida per cada un dels seus clients, cobrint el disseny, la posada en marxa i el posterior manteniment. Però, no obstant, per a poder obtindre el bonus de 2.000€ que facilita KitDigital, els beneficiaris han de complir uns paràmetres:

  • Creació amb un mínim de 100 productes
  • Passarel·la de pagament
  • Solució Responsive
  • Posicionament bàsic de negoci.
  • Anàlisis de paraules clau.
  • SEO ON-page mínim de 2 pàgines
  • Autogestionable
  • Configuració d'enviaments

Si heu obtingut la subvenció KitDigital i voleu posar en marxa l’e-Commerce, podeu contactar amb l’agent digitalitzador que ha realitzat aquest webinar dins del programa: El kit digital en 18’.

 

Inscriu-te a la newsletter i cada setmana t'enviarem notícies de diferents sectors empresarials, plans de suport a les empreses, accions participatives i propostes formatives perquè segueixis avançant amb èxit.