Unilever rep el Premi OCARE per la campanya medioambiental 'ReciclART'

Amb el suport de 200 alumnes d'ESO

L'empresa Unilever ha estat guardonada per la consultora Medialuna amb el Premi OCARE, com a millor campanya de comunicació de responsabilitat social corporativa en l'àmbit medioambiental. El projecte, anomenat ‘ReciclART’, es tracta d'una col·laboració amb l'Ajuntament de Viladecans, que consistia en la creació d'un concurs d'escultures amb envasos de plàstic reciclat entre les escoles de la ciutat.

La iniciativa, celebrada en el marc de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, va comptar amb el compromís de 200 alumnes de secundària, quins també van tenir l'oportunitat d'exposar davant un jurat les seves obres al passat novembre en el recinte firal Cúbic.

Dins la gala de premis, organitzada per l'Observatori de la Comunicació i l'Acció de Responsabilitat Empresarial, la responsable de Sostenibilitat i Comunicació d'Unilever España, Cristina Nadal, assenyalava que el fet de guanyar aquest guardó “reconeix l'esforç creatiu de tots els participants, des dels alumnes i professors de Viladecans fins als nostres col·laboradors en l'empresa, reflectint el nostre compromís amb la sostenibilitat i l'impacte positiu en les comunitats.”

Etiquetes